torstai 28. helmikuuta 2013

Haaste: Helmikuu


Hehheh, meinasin ihan kokonaan unohtaa mutta onneksi mä olen silti sen verran supermimmi että MUISTIN! :) Elikkäs vuosihaaste jatkuu helmikuulla.

Päivän väri
Päivän väri.. Mikähän se voisi olla.. varmaankin ruskea. Minulla nimittäin ruskea huppari, pikku V:llä ruskea takki, veljellä ruskeat housut ja ulkonakin alkaa näkyä jo ruskeaa, kun tuli vähän lämmintä ja tiet sulaa ja loska lentää. :D

Juomat
Tänään en olekaan vielä oikein ehtiny suuhun mitään laittaa, mutta kaupasta ostin Angry Birds limun :D ja kahvia olen juonut kupposen kaksi.

Paras biisi
Tämäpä olikin vaikea.. Kuuntelin kyllä tänään itunesista musiikkia, mutta nykyään minulla ei ole oikein mitään mitkä on lempparibiisejä tai just niitä. Mieltä kyllä nostatti kuunnella Ellan ja Aleksin Ripu Rapua. Meillä raikaa muutenkin kaksikon musat pitkin päivää, kun pikku V:llä on roihahtanut rakkaus Ellan ja Aleksin Yllätyssynttärit elokuvaan.

Hiukset
Tänään on 59. päivä tänä vuonna kun hiukseni harittaa joka hem*etin suuntaan :D Ne on muutenkin jotenkin nykyään semmoisessa vaiheessa kasvussa ja muodossa etteivät ne ole mitenkään hyviä. Ei kiinni, ei auki, auki näyttää niin homssuiselta ja kiinni näyttää kaljulta, tupeeraaminenkaan ei auta kun tulee silti jotain "kaljuja" kohtia sinne tänne. Nyyh.

-V-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti