keskiviikko 9. tammikuuta 2013

thinking pinking


Heipparallaa! 

Nyt on maailman kirjat sekaisin, mulla on nimittäin menossa joku aivan ihme pinkki-vaaleenpuna-sistustus on ihanaa hattaraa- kausi! En ole oikeastaan koskaan välittänyt vaaleanpunaisesta, ennen pikku V:n syntymääkin vannoilin ympäri kyliä miten en osta tytölle pinkkä ja röyhelöä, mutta toisin kävi. Vaatekaappi loistaa vaaleanpunaista ja jokanen vähänkään siihen vivahtava vaate kaupassa on pakko käydä hipelöimässä.

Helpottaakseni tätä vaaleanpunaisen himoa, ajattelin tänä keväänä meidän valkoharmaaseen-tähtäävään-sisustukseen lisätä ripauksen tätä em. väriä, ja teinkin kollaaseja eri huoneiden pinkin lisäyksestä :D Toisena hyvänä värinä, jonka ehkä mieluummin olisin ottanut kevään väriksi, olisi persikka. Mutta kun mistään ei löydy mitään persikan väristä! Noh, katsoo sitten vaikka kesän väriksi persikan, luultavasti kyllästyn tuohon pinkuraan aika nopeasti :D



Elikkäs, aloitetaan olohuoneesta, joka mielestäni on se kodin keskipiste, vaikka keittiötä sydämeksi sanotaankin. Tai itse ainakin panostan eniten olohuoneen sisustukseen :D Tänne siis kokosin ihan perus tekstiilejä; tyynyjä, torkkupeittoa. Tietenkin voisi mattoakin olla, mutta ehkä niin radikaaleihin muutoksiin mä en suostuisi, enkä sitä pinkkiä ihan niin suurena annoksena, tämmöset pienet ripaukset riittää :D 
Ja sitten tietenkin kynttilöitä paljon paljon paljon. Valokuvakehyksiäkin katselin, mutta se olisi myös ollut ehkä mun silmälle vähän liikaa.. Tommosen söppänän nallen kyllä huolisin sohvalle istumaan!
Ja tietenki on varmaan miljoona sisutuselementtiä ja tapaa enemmän kuin kuvassa jolla tuoda pinkahtavaa väriä olohuoneeseen!

***
  

Kylppärin kollaasista tulikin aika tilpehöörimäinen, koska olen ajatellut nämä tavarat meidän kotiin. Meidän kylppärissä kun ei hirveesti tekstiilejä näjy pyyhkeiden lisäksi.. Lattiamattokin olisi ihan kiva mutta ei, ei meidän vessaan. Kuten näkyy siis muutama kiva perus/kuviollinen pyyhe roikkumaan toisi meidän pikkuvessaan jo aivan valtavan pinkin määrän. Lisäksi kaikkea pientä ihanaa tilpehööriä mitä vain löysinkin H&M:n sivulta :D Pumppupullon ja purnukan lisäksi oli sellaista ihanaa vauvashampoota missä pinkit kuviot, mutta sellainen meillä onkin jo ;) Ja tuolla alakulmassa nuo Juicy Couturet on vaan kuolaamista varten.. Tuskin tulee ikinä olemaan varaa tuollaisiin ihanuksiin :D 
(Ehkä mä tulostan noi kuvat "reaalikokosina" leikkaan, ja laitan tuen taakse ja hyllylle korkealle että kaikki luule mulla olevan JC:n ihania purnukoita..)

***


Keittiöön oli ihan oikeasti todella vaikea löytää mitään pientä värimaailmaa muuttavaa. Mutta sain nyt jonkinlaisen kollaasin aikaiseksi :D IKEAn sivuilta löysin ihanan romanttiset patalaput ja keittiöpyyhkeet, samaa sarjaa oli myös essu, mutta koska meillä ei kukaan essua käytä, se ei meille tulisi :D H&M:nkin joulunaikaan tilattu (hei sen sai halvalla :D ) essu on suoraan paketista vain nakattu seinälle naulakkoon :D 
Voin kai paljastaa, että olemme puunvärisen pöytäryhmämme tilalle saamassa valkoisen pöytäryhmän <3 ihanaa! Ja sen kruunaisi oikein keväiseksi kunnon pinkit istuinpäälliset, oi että! Sitten ei ehkä tarvitsisi enää pöytäliinaa, sellaistakaan miellyttävää kun ei mistään löytynyt :/ Tai sitten vain vaaleanpunainen kukkakimppu pöydälle :D (meneeköhän tää nyt ihan liiallisuuksiin...)
Ja tiskipöydällekin harmaan sekaan vähän iloa, ja methodin ihania tuotteita; tiskiaine ja käsienpesuaine. Pääsin minäkin jouluna tutustumaan methodin tuotteisiin ihan omin sormin kun ystävättärellä näitä kauneuksia sattui olemaan, ja pakkohan niitä oli testata :D ja ihania olivat!

Makkarista en nyt tehnytkään kollaasia, koska sinne mulla on vieläkin ihan toiset suunnitelmat, ja sen mä ehkä rauhoitan tästä väristä, ja odottelen sekä jotexin että h&m:n pakettia VIELÄKIN...
***

Huhhuh, mikä määrä tekstiä. Nyt musta alkaa kyllä jo pikku hiljaa tuntua että tulee tuo väri jo korvista ulos.. Ehkä mä taas aamulla olen ihan tohkeissani, nimittäin olen kyylännyt prismassa pitkän aikaa ihanaa VAALEANPUNAISTA kakkuvatia, ja nyt se on puoleen hintaan, ja huomena mä niin käyn ostamassa sen!! 

Vaaleanpunaisia hattaroita
-V-

Kuvat: H&M, IKEA, Juicy Couture, JYSK, Method
 





5 kommenttia:

  1. No nyt sait mutkin innostumaan iloisesta päivän piristys väristä! Makoisa kuvakollaasi..eikun shoppailemaan :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah, mäkin sain taas yön aikana lisää pinkkiä-intoa :D

      Poista
  2. Uusi lukija ilmottautuu!!! :):)

    Olen katsellutkin kaikkien ihania kollaaseja kevään väreistä! Mä oon just vasta päässyt valkoisen makuun ja siinä pysyn, mutta jos lähtisin väreilemään ni pinkki tai lila olisi piristysruiskeita meidän taloudessa :)

    Tervetuloa kylään :)

    -S-

    lloveyourselff.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipsan ja tervetuloa vaan! :)

      Poista
    2. Niin ja pakko sanoa että nytkun mäkin olen kattonut muiden blogien ihania tänkevään tehosteväri kollaaseja niin tekis kyllä mieli kerran viikossa vaihtaa väriä :D kaikki on niin ihania <3

      Poista